Cumartesi, Nisan 11, 2009

bö!2009


Sevgili okuyucu,
Blog ödülleri 2009'da oylama süreci başladı. Yüzlerce harika yemek blogu varken Kelimeyiyen'in şansı olabilir mi hiç bilmiyorum hatta birkaç kişi dışında burayı takip eden birileri var mı onu bile bilmiyorum ama yine de burayı sevenlerden biriyseniz Kelimeyiyen'e desteklerinizi bekliyorum. En azından buranın diğer yemek bloglarından farklı olduğunu biliyorum, biraz çeşit olsun istedim sofrada :) Şu bağlantıdan hemencecik kayıt olabilir ve şuradan da cici bloguma oy verebilirsiniz.

Teşekkürler,
Bolca ışık!

Sunthing

6 yorum:

Tijen dedi ki...

Geldim ama ben de seni görmedim! Ah keşke söyleyeydin. Evet evet, cumartesi de pazar da oradaydım. Mantar avına cumartesi çıktım. İki gün de Üzümlü'nün pidecisine "göbekli pide" yaptırıp yedik! Tüh ki ne tüh! (Dilerim çooook çok oylar alırsın. Ben tüm dostlarıma oy vermek istiyorum ama sadece bir kişiye oy vermene izin veriyorlar, çok sevimsiz.)

Sunthing Special dedi ki...

Biz cumartesi öğleden sonra işten kaçıp gelebildik ama avdaydınız siz o sırada sanırım. Ertesi gün de nefis bir trekking parkuru yürünecekti, kaçırmak istemedim, göbekleri kaçırdım ama maalesef :)Annemlerle selam yolladım sonra hatta ama onlarla da denk gelmemişsiniz.
Oy konusuna gelince dediğim gibi çeşit olsun istedim sadece,hem başkaları da keşfeder burayı belki bu sayede diye :)

Görüşmek üzere!

K®HAN dedi ki...

bunu da muhakkak duymuşsunuzdur :)
yani kelime yiyenin dayandığı hakikati diyorum.
evet biliyorum;
"İnsan sadece ekmekle doymaz hakikatli bir söz de gıdadır" demiş
Hz. İsa (A.S.)

oyum size :)

Sunthing Special dedi ki...

Teşekkürler, bunu duymamıştım bakın :)

ajansay.com dedi ki...

merhabalar
desteğinizi bekliyoruz

Y VERİLECEK SİTELER

aliayvaz production adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/ali-ayvaz-production


Blog Devri Adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/blog-devri-network
Halet-i Ruhiyye Adlı adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/halet-i-ruhiyye
Eş dost kim varsa bize oy vermeye davet edin. Gerekirse yardım edin. Sonra güzel birşey yapmanın huzuruyla sevinin. Hepsi bu.

Levent Özen dedi ki...

Blog Ödülleri 2009, Windows Live Spaces alanında en iyisi olduğumu düşünüyor, değerli oyunuzu bekliyorum, işte oy vermek için link: http://2009.blogodulleri.com/blog/leothemaster-spaces

Not: Üye olmayanlar önce üye olup, üye oldukları mail adresini doğrulamak zorunda!