Cumartesi, Şubat 03, 2007

Elma


Simdi sen çirilçiplak elma yiyorsun
Elma da elma ha allahlik
Bir yarisi kirmizi bir yarisi yine kirmizi
Kuslar uçuyor üstünde
Gökyüzü var üstünde
Hatirlanacak olursa tam üç gün önce soyunmustun
Bir duvarin üstünde
Bir yandan elma yiyorsun kirmizi
Bir yandan sevgilerini sebil ediyorsun sicak
Istanbul'da bir duvar

Ben da çiplagim ama elma yemiyorum
Benim öyle elmalara karnim tok
Ben öyle elmalari çok gördüm ohooo
Kuslar uçuyor üstümde bunlar senin elmanin kuslari
Gökyüzü var üstümde bu senin elmandaki gökyüzü
Hatirlanacak olursa seninle beraber soyunmustum
Bir kilisenin üstünde
Bir yandan çan çaliyorum büyük yasamaklara
Bir yandan yoldan insanlar geçiyor çogul olarak
Duvarda bir kilise

Istanbul'da bir duvar duvarda bir kilise
Sen çiripçiplak elma yiyorsun
Denizin ortasina kadar elma yiyorsun
Yüregimin ortasina kadar elma yiyorsun
Bir yanda esasli kederler içinde gençligimiz
Bir yanda Sirkeci'nin tren dolu kadinlari
Adettir sadece agizlaini öptürürler
Ayak üstü islerini görmek yerine

adimin bir harfini atiyorum

..............................................Cemal Süreya

Hiç yorum yok: